»Kandidati neozirajoč se na obstoječo nacionalno in evropsko zakonodajo, ponujajo preproste rešitve, za katere najverjetneje menijo, da bi jih ljudje radi slišali, pri tem pa namerno ali nenamerno spregledajo, da bi implementacija take rešitve pomenila kršitev več mednarodnih obveznosti, ki jih ima Slovenija.«
»Zeleni prehod se je močno znašel na udaru populizmov, in to večine strank, kandidati in kandidatke pa kalkulirajo, s čim prepričati volivce. Če sem malo cinična – dejansko kalkulirajo z našim preživetjem na tem planetu. A zeleni prehod ni neka politična muha, ampak izhaja iz projekcij znanstvenih ugotovitev in preživetvene nuje. Zato je njegovo zavračanje v nasprotju z znanostjo, je kratkovidno in pogubno.«
»SDS, na primer, povsem manipulativno nujne okoljske ukrepe lažno predstavlja kot “preganjanje kmetov zaradi kravjih prdcev”, medtem pa v stranki Resni.ca v nasprotju z vsemi znanstvenimi ugotovitvami celo trdijo, da človek ne vpliva na podnebne spremembe in da CO2 ni toplogredni plin.«
»Morajo priti do ljudi, morajo se pogovarjati z ljudmi, ljudje jih morajo videti. Tam, kjer še imajo lokalne odbore, jim ti lahko marsikaj oddelajo, ampak vodstva v vsakem primeru morajo priti med ključne volivce.«
»Mislim, da bo z mladimi tudi letos precejšnja težava; večja, kot se je obetala. Ker enostavno ne najdejo prave resonance, ne najdejo pravega občutka za to, na koga v resnici staviti.«
»Domena gov.si in vse, kar je tam zapisano, lahko uporablja kdor koli, lahko jo navajajo kot vir in v tem smislu smo veseli kakršne koli promocije tudi vladne spletne strani in dela vlade kot celote.«
»Gre za način, ki ga te stranke uporabljajo, zato da lahko svoja sporočila predstavijo širši javnosti. In v tem smislu gre bolj za izgradnjo nekih gibanj, nekih strank in ne gre toliko v smeri tega, da bi šlo že za samo politično kampanjo.«
»Tukaj stranke lahko sicer marsikdaj kalkulirajo, s tem da dajejo ven plakate, ki so recimo povsem vsebinsko naravnani, kar naj ne bi bila volilna kampanja. Ampak v primeru stranke Konkretno, ker je na plakatih obraz predsednika stranke Počivalška, je povsem jasno, da gre za volilno kampanjo.«
»Sem si prav rekla, da bom pogledala, a se je pravo v tem času kaj spremenilo. Ker kolikor vem, je plakate možno postavljati 30 dni pred volitvami. Zdaj imamo pa kar neki korporativni marketing ali ne vem kaj. Skratka, ja, predvolilna kampanja se je definitivno že začela.«